|
|
|

Heropening van de Pensioenpunten: communicatievoorbeelden

Hieronder vindt u 2 communicatievoorbeelden die u kunt gebruiken op uw website en andere kanalen om de heropening van de Pensioenpunten mee te delen.

Gelieve dit pas te publiceren na validatie van het protocol. Zonder validatie van het protocol zal het Pensioenpunt niet worden georganiseerd.

 

Heropening van het Pensioenpunt van [gemeente/stad] vanaf september

Het Pensioenpunt dat elke [frequentie] plaatsvond, zal in alle veiligheid heropstarten vanaf [datum van het 1e Pensioenpunt].
Nieuw: Het Pensioenpunt is enkel op afspraak om te vermijden dat u moet wachten. Dit laat onze expert ook toe om uw dossier eventueel voor te bereiden.

Hoe moet u een afspraak maken?

Vanaf maandag 23 augustus kunt u een afspraak maken. Bel daarvoor naar de gratis Pensioenlijn 1765. De medewerker van de Pensioendienst zal u eerst vragen waarom u een afspraak wilt. De medewerker bekijkt dan of hij u telefonisch verder kan helpen om te vermijden dat u zich onnodig moet verplaatsen.

Als er een afspraak nodig is, zal de medewerker met u een afspraak vastleggen volgens de beschikbaarheid.

 

Hebt u een vraag over uw pensioen?

Als u vragen hebt over uw pensioen, kijkt u best eerst op mypension.be. U vindt er veel nuttige informatie (pensioendatum, raming van het bedrag, de betaaldata, …).

Hebt u geen toegang tot mypension.be of vindt u niet wat u nodig hebt?

Bel dan de gratis Pensioenlijn 1765. De pensioenexperten beantwoorden al uw vragen.

Wilt u toch liever een pensioenexpert ontmoeten?

U kunt een afspraak maken met een pensioenexpert in [stad/gemeente] elke [frequentie] door de gratis Pensioenlijn 1765 te bellen.
Opgelet: het onthaal gebeurt enkel op afspraak. U kunt een afspraak boeken vanaf maandag 23 augustus.