Jaarverslag 2018

Een nieuw jasje!

De Pensioendienst evolueert constant. Ook ons jaarverslag. Daarom hebben we dit jaar beslist om het jaarverslag in een nieuw jasje te steken. Hoe? Eerst en vooral stellen we u ons jaarverslag voor in een nieuwe vorm! Geen papieren versie meer, maar een website. Daarnaast hebben we de inhoud volledig herwerkt. Dit jaar vermelden we in ons jaarverslag enkel de specifieke informatie voor 2018: onze cijfers, statistieken en projecten. De informatie die van jaar tot jaar nauwelijks verandert, vindt u voortaan terug op onze nieuwe website.

Lees ons jaarverslag 2018 hier…

Ontdek ons jaarverslag 2018 met:

Om u door deze pagina’s te loodsen, kozen we 1 van onze 4 waarden als rode draad: klantgerichtheid.

… en ontdek de nieuwe pagina’s van onze website

Zoals u op de tijdslijn in ons jaarverslag 2018 kunt zien, hebben we in 2018 grote stappen gezet voor onze nieuwe website. Onze nieuwe website staat intussen online en daar vindt u de informatie terug die we de voorbije jaren wel in ons jaarverslag opnamen, maar nu dus niet meer:

De burger centraal

Wanneer kan ik met pensioen gaan? Hoeveel pensioen zal ik krijgen?

Dit zijn 2 vragen die iedereen zich wel eens stelt. Hoe dichter we bij ons pensioen komen, hoe meer we met ons pensioen bezig zijn. Toch denken we dat u nooit te vroeg aan uw pensioen kunt denken. Want de keuzes die u tijdens uw leven maakt en al wat u tijdens uw leven meemaakt, kunnen uw pensioendatum en pensioenbedrag beïnvloeden.

Cijfers, cijfers en nog eens cijfers

Houdt u van cijfers en statistieken? Hier vindt u al ons cijfermateriaal voor 2018:

Onze projecten in 2018

Hoe is mypension.be geëvolueerd? Hoe zit het met PUB (Paiements Uniques – Unieke Betalingen)? Wat met de eenheid van loopbaan? Wat heeft de Pensioendienst nog gedaan?

Op onze tijdslijn ziet u al onze grote projecten en realisaties van 2018. Sommige projecten zoals mypension.be lopen over meer dan 1 jaar. Belangrijke momenten van deze grote projecten van voor 2018 staan daarom ook op de tijdslijn. Zo krijgt u een duidelijk beeld van de evolutie van deze projecten.

Veel leesplezier!